Św. Brygida Szwedzka (1303 1373) doświadczała mistycznych spotkań z Jezusem i Matką Bożą już jako dziecko. Rozmawiała też ze Świętymi i duszami czyśćcowymi. Mimo tych doświadczeń i pragnienia życia kontemplacyjnego posłuszna woli ojca w wieku 13 lat wyszła za mąż. Przykład jej życia przemienił nie tylko jej męża i dzieci, ale miał wpływ na życie europejskich dworów negocjowała w czasie wojen ze zwaśnionymi stronami i napominała papieży aby powrócili z Avinionu do Rzymu. W 1999 roku św. Jan Paweł II ogłosił ją patronką Europy. Najbardziej znane widzenie św. Brygidy dotyczy tzw. Tajemnicy Szczęścia obietnic złożonych przez Jezusa wobec tych, którzy będą praktykować zalecone w objawieniu modlitwy. Jest to jednak zaledwie wąski wycinek tego, co zostało jej przekazane. W mistycznych spotkaniach z Jezusem św. Brygida doznawała wizji czasów ostatecznych, znajdowała odpowiedzi na nurtujące ją pytania, otrzymywała wyjaśnienia dotyczące kwestii teologicznych oraz wskazówki i pouczenia związane z codziennym życiem i praktykami religijnymi.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.