Autor prezentuje nam katalog 31 zasad bycia chrześcijaninem i życia w duchu chrześcijańskim, zawsze w obecności i bliskości Matki Chrystusa. Zachęca, by ku Niej kierować wzrok i pytać, co mamy czynić, by we współczesnej rzeczywistości zachować chrześcijańską tożsamość.
Autor ukazuje nam Maryję jako wzór życia pięknego i szczęśliwego. Takiego życia, które realizować możemy w naszej codzienności poprzez otwartość na Bożą łaskę oraz przyjęcie jej z wiarą i wdzięcznością. Na wzór Maryi możemy stawać się coraz bardziej ludźmi świętymi, którzy promieniują Bożą miłością i wiernie wypełniają swoje życiowe powołanie, zwłaszcza w czynieniu dobra, w służbie bliźniemu i w trosce o jego zbawienie. Bo sami doświadczając miłości i zjednoczenia z Bogiem, tej samej pełni radości powinniśmy pragnąć dla bliźnich – jak Maryja.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.